Blog împotriva fobiilor

Adică aici nu prea ai ce să faci dacă ai fobie de vreo chestie. Oamenii cu fobii nu sunt liberi.

vineri, 8 ianuarie 2010

Fobia de uitat în oglindă

Cam toţi au blog. Fiecare cu tema lui.
Cam toţi au şi fobii. La fel, fiecare cu tema lui.
Eu urăsc fobiile. Nu e ca şi cum am fobie de fobii.
Doar îmi pare rău când aud că oamenii au fobie de ceva.
E ca şi cum nu sunt liberi.
Nimeni n-a făcut un blog împotriva fobiilor.
Sunt curioasă să citesc cele mai ciudate fobii.
Până acum, cea mai nasoală de care am auzit este a unui fost coleg.
Ăla avea fobie de uitatul în oglindă.
Pe bune! Tot liceul ştia de chestia asta.
Făceau mişto de ziua lui şi îi cumpărau penar cu oglindă, pix cu oglindă, bucăţi nefinisate de oglindă şi alte lucruri în care se putea privi.
Să-mi fut una! Vă daţi seama? Ăluia îi era teamă sau silă să se uite în oglindă!
Fobia de gândaci, şerpi, întuneric, spaţii închise le mai înţeleg, dar asta?
Să ai fobie să te uiţi la tine?! Mi-e milă de el.
A fost şi la psiholog. N-a vrut să ne spună ce i-a zis.

11 comentarii:

  1. Vad ca ti se tot zice ca scrii bine.
    N-ai fobie de asta? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am; stiu ca scriu bine, frumoaso

    RăspundețiȘtergere
  3. http//fobii.blogspot.com
    http//mdcat.ro/cele-mai-ciudate-fobii
    http//www.mariusik.net/altele/cele-mai-mari-fobii-ale-oamenilor.html
    html//lameboy.wordpress.com/2008/08/06/despre-fobii
    etc etc etc

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim cu fobii care il privesc:
    O sa le descopar :)

    @Anonim cu argumente contra:
    Primul blog n-are nici o legatura cu fobiile.
    Al doilea e gresit scris sau nu stiu ce are, dar nu merge accesat.
    Al treilea si al patrulea sunt niste bloguri foarte generale, iar chestia cu fobiile a reprezentat un simplu post pentru fiecare.
    etc etc etc :)
    Dar multumesc pentru rabdarea de a contrazice.


    @ Anonim plictisit:
    Ia-ti un job. Macar te plictisesti pe bani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu aveam o colegã cãreia îi era fricã de pene. Serios, e cea mai ciudatã fobie pe care o stiu! Si îi era fricã, implicit, de tot ce avea pene. Acasã avea doar perne din burete, iar dacã se apropia vreun porumbel de ea prin curtea scolii se rosea si fugea, dupa care incepea sa plangã...

    Cã tot vroiai sã afli de fobii ciudate...

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    e o tema originala pana la urma, se pare!

    RăspundețiȘtergere