Blog împotriva fobiilor

Adică aici nu prea ai ce să faci dacă ai fobie de vreo chestie. Oamenii cu fobii nu sunt liberi.

vineri, 8 ianuarie 2010

Fobia de a nu avea fobii

Mama are foarte multe fobii.
De fructe de mare, mai ales de mirosurile preparării.
Deci, implicit, n-a halit şi nu va hali vreodată.
De tensiunea mare. Aia pe care ţi-o măsoară doctorul.
Din cauza asta îşi ia tensiunea de câteva ori pe zi.
De dezordine şi praf în casă. Din cauza asta primesc telefoane şi mesaje în care urlă, mă-njură, mă face varză, atunci când vine inopinat la mine. O să-i iau cheile într-o zi. Nu de alta dar din cauza ei rămân cel mai des fără baterie.
De şerpi, păianjeni, crocodili. Ba nu, de toate animalele care nu sunt domestice. Numai pe frate-miu, pe mine şi pe taică-miu ne suportă.
De restanţe. Din cauza asta plăteşte toate dările la stat dinainte ca factura să se emită.
De spaţii înguste şi închise. De-aia a spart pereţii din casă şi-a scos uşile.
De înălţime. Norocul ei că are doar 1,65 m.
De a fi bolnavă. Mereu are impresia că e răcită, sau că stă prost cu nervii. Până când îi pregătesc seringa cu ampicilină şi îi demonstrez că există oameni şi mai decăzuţi psihic.
Într-o singură frază aş putea spune că mama are fobie de a nu avea fobii.
Cu toate astea, mama e foarte curajoasă. Ca toate mamele, de altfel.

5 comentarii:

  1. vine si povestea cu prietena, frumoaso... asa te grabesti tu ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand imi place mult ceva, da.
    De ce s-o lungim? Oricum tot acolo ajung, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu unde ajungi... eu procesez altfel timpii... in plus, eu aleg cum si cand

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatic blog. Dar totusi! Blogul meu a ajuns banner publicitar? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim:

    1. Eu ti-as spune "tinere", frumosule. Daca as fi sigura de asta.
    2. De obicei ajung unde vreau. Asta daca nu apare altul sa hotarasca el cum, cand, unde, etc :)

    @ Tomcat - Ca multe altele :)

    RăspundețiȘtergere